نحوه فروشنده شدن در تیک و پیک

ضمن سلام و احترام میخوام مختصری از قوانین و شرایط فروشنده شدن در تیک و پیک | TIKOPIC رو توضیح بدم ؛

شرایط و قوانین فروشندگی در تیک و پیک | TIKOPIC ضمن سادگی و راحتی چند اصل مهم داره که باید قبل از هر چیزی در نظر گرفته بشه که در این بخش مختصری از اونهارو توضیح میدم خدمت شما

  1. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی حتی فروشنده های شبکه های مجازی و کسب و کارهای خانگی در صورتی که کالایی دارند برای فروش در هر صنف و یا در هر نقطه از ایران که باشند میتوانند محصول خود را از طریق فروشگاه اینترنتی تیک و پیک معرفی و بفروش برسانند و فقط قبل از هر چیزی باید ثبت نام فروشندگی  خود را در سایت انجام داده و مراحل تکمیل پروفایل و احراز هویت و تایید آنرا به طور کامل انجام دهد 
  2. بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و تایید مدارک واحد پشتیبانی فروشندگان با فروشنده تماس گرفته و لیست محصولات را درخواست میکند که به جهت بررسی محصولات و قیمت و کیفیت بررسی کاملی انجام شود و در صورتی که کالای فروشنده مجاز بوده حساب فروشنده فعال میشود که فروشنده میتواند کالای خود را در پنل فروشندگی خود آپلود و بروزرسانی نماید
  3. تعهد به تامین کالای فروخته شده و عدم مغایرت در ارسال و کیفیت کالا لازمه کسب و کار میباشد و تمام فروشندگان باید به نکته مهم 7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط کالا در تیک و پیک مقید باشند پس در صورتی که فروشنده کالای بی کیفیت هستید تیک و پیک محل مناسبی برای کسب و کار شما نیست.
  4. مبلغ تمام خریدها به طور مستقیم به حساب تیک و پیک میباشد و فروشنده میتواند بعد از اتمام مهلت 7 روزه بازگشت کالا درخواست واریز مبلغ فروش خود را ثبت نماید و در صورتی که کالا مرجوع شود و ایراد از ارسال و یا مغایرت کالا و یا نقص فنی و شکستگی باشد حتی هزینه ارسال مجدد با فروشنده است پس در بسته بندی و ارسال و درج اطلاعات کالای خود دقت کامل نمایید .
  5. وقت شناسی در ارسال بسیار مهم است و فروشندگان موظف هستند به نکات درج شده در قوانین و مقررات فروشندگی  پایبند باشند که دچار ضرر و زیان نشوند .
  6. در تیک و پیک فروش ابتدای مرحله است و فروشنده موظف است همیشه رضایت کامل خریدار را در نظر گرفته و اصل مشتری مداری را رعایت کند.
  7. هر گونه ارتباط مستقیم خارج از سایت با خریدار خارج از مسئولیت تیک و پیک میباشد و جز تخلف فروشنده محسوب میشود که باعث جریمه و غیر فعالسازی حساب فروشندگی میشود .